Taler/Voksen

20.11.2019

Bibel&Bønn

En samling for å lese søndagens tekst sammen og be for vår kirke, våre medlemmer og ellers det vi har på hjertet fra kl 12:00-13:00.

Kontaktperson – Andreas Nordbø Møller 47262151.

Åpent hus

Åpent Hus er en samling for alle i kirka vår der vi møtes for å bli bedre kjent, synge, spise mat sammen, ha utlodning og høre noen som deler "litt av sitt liv". Som regel hver 2. onsdag i måneden. Ta gjerne med en venn eller ti!

Kontaktperson – Randi Haukedal - 911 42 796

Mannssamlinger

En uformell samling for menn i alle aldre.
Som regel 3. onsdag i måneden kl. 19:00.
Tema/foredrag med mulighet for spørsmål og samtale.
Pizzaspleis.

Kontaktperson – Øyvind Dahl 90728025.

Bibelgrupper

Det er flere grupper i ulike aldre som har tilknytning til Porsgrunn Frikirke. Vi møtes annenhver uke og er hjemme hos en i gruppa, spiser mat sammen, leser i bibelen, ber og deler liv og tro.

Enten du er helt ny i området eller har vært her lenge, er du hjertelig velkommen! Interessert? Ta kontakt med Tor Gunnar Stokstad på: tstokstad@gmail.com